.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های

در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های نو و جدید به واقعیتهای سود آورتعریف کرد وی افزود: کار آفرینان پیشگامان موفقیتهای تجاری جوامع هستند که 3 هدف مهم تولید ثروت،توسعه تکنولوژی و اشتغال مولد در قالب کالاها و خدمات مورد نیاز جامعه دنبال می کنند.

رئیس دانشگاه مازندران آینده نگری، اعتماد به نفس ، تمرکز قوی بر کار ، ازخود گذشتگی و خلاقیت را از ویژگیهای بارز کارآفرینان دانست و گفت: تحقیقات نشان داده که کارآفرینی مقوله ای اکتسابی است و لذا مسئولیت دانشگاههای کار آفرین آموزش افراد در این مورد می باشد .

وی تربیت افراد برای داشتن انگیزه قوی در راستای کشف فرصتها و راه اندازی کسب و کار را ازجمله مهم ترین وظایف این دانشگاهها بیان کرد. دکترباباییان توسعه و ایجاد مراکزپیش رشد،رشدو پارکهای فناوری ،تعریف پروژه های بزرگ در جهت تامین نیازهای جامعه ،تدوین آیین نامه های مربوط به حق مالکیت معنوی ،تغییر سرفصل دروس کار آفرینی مطابق ساختار هر رشته دانشگاهی ، سوق دادن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در راستای تبدیل علم به فناوری و تامین استادان کارآفرینی را از جمله راهکارهای تقویت و گسترش کارآفرینی در سطح کشوربرشمرد. وی درادامه اظهار داشت: در مرکز پیش رشد ضمن آموزش عملی کارآفرینی به فارغ التحصیلان ،از افراد خلاق و دارای طرحهای مولد برای اجرای ایده های نو حمایت می شود.

همچنین در این مراسم یعقوب عابدینی مدیر عامل شرکت آینده سازان بهشت در سخنانی به بیان تجارب خود در زمینه انجام طرح های تجاری و مولد در داخل و خارج ازکشور پرداخت. وی بابیان مسائل و مشکلات پیش روی کارآفرینان گفت:این افراد در صورتی موفق می شوند که ازقدرت ریسک و جسارت بالایی برخوردار باشند. عابدینی که هم اکنون مدیر اجرای طرح پایانه گل و گیاه کشور در تنکابن است انجام چنین پروژه هایی را برای خود کفایی کشور و به خصوص ایجاد اشتغال ضروری دانست. وی گفت: در روند کاهش بیکاری تک تک افراد جامعه باید احساس مسئولیت نمایندودر این میان وظیفه صاحبان سرمایه برای ایجاد کسب و کار بیشتر است .
این کار آفرین برتر کشور،جوانان را سرمایه اصلی کشوردانست و خاطر نشان کرد: ایران از ثروتمندترین کشورهای جهان است و با استفاده ازانرژی باالقوه جوانان می تواند به موفق ترین کشور دنیا تبدیل شود. عابدینی تنها راه کاهش وابستگی به منابع زیرزمینی را گسترش روحیه کار آفرینی و حمایت از طرح های نو خلاقانه افراد عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.